(eller "En låt lite då och då" om man ska vara ärlig...)

onsdag 24 juni 2009

Så kom dagen...

Kära vänner (för det är väl mest ni som följt mig),

vissa av er kanske blir lite ledsna nu, andra glada men de flesta bryr sig nog inte särskilt mycket alls.

En låt om dagen drar nämligen sin sista suck. Den har länge hostat och rosslat och haltat och haft utslag, men nu är det alltså dags för min alldeles egna blogg att gå i graven.

Men inget ont som inte har något gott med sig:

God sak nr 1. Jag flyttar till Arkitekterna istället. Förmodligen lite lägre frekvens men desto högre kvalitet. Titta in redan idag!

God sak nr 2. Johnny Cash spelar på begravningen:


Johnny Cash - Hurt

6 kommentarer:

Sofia sa...

aj i hjärtat! och så sorgliga låten!
vila i frid :)

mikebike sa...

du har varit tapper. en bra blogg och jag känner mig glad att jag fick vara med på ett gästinlägg. vad är planerna nu då?

Franz sa...

Tråkigt värre!

NJCM sa...

Ser dig runt, som dom säger över där.

Charlotte sa...

RIP.

Anonym sa...

bom bom bo bom ba da da da da da dom..